TelForceOne

Serwis Relacji Inwestorskich powrót do telforceone.pl

Kontakt dla inwestorów
Dział Relacji Inwestorskich
Pokaż adres e-mail

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z aktualnościami, raportami i informacjami finansowymi

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.)

Administratorem danych jest TelForceOne Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu (50-428), ul. Krakowska 119. Dane są przetwarzane w celu obsługi korespondencji i nie będą udostępniane odbiorcom danych, w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Spółka powstała w 2001 r. i początkowo działała pod nazwą PolTelcom. Od 2002 r. spółka rozpoczęła proces budowy własnych marek i wprowadziła na polski rynek pierwsze produkty. Były to głównie podzespoły elektroniczne i akumulatory GSM. Rok później dystrybucja zaczęła obejmować także zagranicę. Kolejne lata to dynamiczny rozwój portfolio produktowego, w tym wprowadzanie kolejnych marek własnych, a także rozwój sieci dystrybucyjnej Teletorium. Wśród istotnych wydarzeń tamtego okresu należy wymienić ponadto budowę własnego centrum magazynowo-logistycznego w 2007 r.

W 2006 r. spółka zmieniła nazwę na TelForceOne, a rok później przeprowadziła publiczną ofertę akcji, pozyskując 62,5 mln zł. W marcu 2007 r. akcje spółki zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Rok 2007 to także czas rozszerzania Grupy Kapitałowej, do której dołączyło 6 nowych spółek.

W roku 2008 powołana została spółka myPhone, która rozpoczęła własną produkcję telefonów komórkowych i dzisiaj, obok spółki-matki oraz sieci Teletorium – stanowi trzon działalności GK. Początkowo myPhone produkował telefony o uproszczonej funkcjonalności, uzyskując pozycję lidera w tym zakresie na polskim rynku. Od III kw. 2013 r. myPhone zajmuje się także produkcją smartfonów opartych na systemie Android oraz tabletów. W ostatnich latach Grupa wprowadziła także nowe kategorie produktowe do swojego portfolio: materiały eksploatacyjne do drukarek, e-papierosy oraz oświetlenie LED.