TelForceOne

Serwis Relacji Inwestorskich powrót do telforceone.pl

Kontakt dla inwestorów
Dział Relacji Inwestorskich
Pokaż adres e-mail

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z aktualnościami, raportami i informacjami finansowymi

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.)

Administratorem danych jest TelForceOne Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu (50-428), ul. Krakowska 119. Dane są przetwarzane w celu obsługi korespondencji i nie będą udostępniane odbiorcom danych, w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Grupa TelForceOne jest producentem i dystrybutorem telefonów komórkowych myPhone oraz największym w Polsce dystrybutorem akcesoriów mobilnych i sprzętu z segmentu elektroniki konsumenckiej. Oparte na systemie Android smartfony oraz aparaty o uproszczonej obsłudze myPhone są najbardziej rozpowszechnioną marką tego typu urządzeń należącą do polskiej firmy. W portfolio produktowym Grupy znajdują się także e-papierosy, konsumenckie oraz profesjonalne źródła światła LED oraz materiały eksploatacyjne do drukarek – wszystkie produkowane i sprzedawane pod markami własnymi. Do Grupy należy także sieć dystrybucyjna Teletorium działająca na zasadzie franczyzy i posiadająca niemal 200 punktów w całej Polsce. Obecnie Grupa Kapitałowa oferuje w kraju oraz za granicą blisko tysiąc produktów.

Koncepcje linii produktowych i główne produkty projektowane są w Polsce przez wysokiej klasy inżynierów. Większość produktów wytwarzanych jest natomiast na Dalekim Wschodzie, gdzie każdy etap produkcji nadzorowany jest przez polskich specjalistów i niezależne instytucje certyfikujące TÜV Rheinland i Dekra.

Główny kanał dystrybucyjny Grupy stanowią wielkopowierzchniowe sieci handlowe – obecnie TelForceOne współpracuje z ponad trzystoma kontrahentami, w tym z największymi sieciami w Polsce, m.in. Auchan, Tesco, Real, Lidl, Kaufland, Komputronik, Saturn, Empik i Media Markt. Grono odbiorców hurtowych jest znacząco zdywersyfikowane, dzięki czemu Grupa eliminuje ryzyko uzależnienia się od któregokolwiek z nich. Szczególna relacja biznesowa łączy Grupę TelForceOne z siecią Biedronka, gdzie spółka zależna myPhone posiada status partnera technicznego, a jej produkty pojawiają się w ramach każdej akcji promocyjnej.

Głównymi zamierzeniami Grupy TelForceOne w najbliższych kwartałach jest zachowanie ciągłego i stabilnego rozwoju oraz dalsze umacnianie pozycji na rynku urządzeń mobilnych.